Nieuwe voorzitter N-VA Landen

Op 1 maart 2013

N-VA Landen heeft een nieuw afdelingsbestuur gekozen.  Lieve Michaux werd door de N-VA-leden van Landen verkozen tot nieuwe voorzitter van de afdeling. Zij volgt uittredend voorzitter Peter Dewaelheyns op, die ondervoorzitter wordt.

Lieve Michaux is gewezen directeur van de Middenschool van d’Hek  Landen.  Het afgelopen jaar vormde zij steeds meer een tandem met Peter Dewaelheyns en gaf zij mee richting aan de Landense afdeling. Het opnemen van het voorzitterschap is dus een logische volgende stap.

“Gezien onze snelle groei onder Peters voorzitterschap, moet er op korte termijn aan de structuur van onze afdeling gesleuteld worden. Ik zal ook verder werken aan de kwaliteit van de Landense N-VA- afdeling. Die is belangrijk ter ondersteuning van onze schepenen en mandatarissen in Gemeente-en OCMW-raad.” zegt Lieve.

Verder wil Lieve via de N-VA-mandatarissen de dringende en dwingende verandering in het politieke gedachtengoed in het Landense gemeentebeleid gestalte geven. Zij wil met haar zeer gedreven ploeg de N-VA tijdens de verkiezingscampagne van 2014 ondersteunen.

Naast voorzitter en ondervoorzitter zijn nog zeven andere bestuursleden verkozen. De 4 mandatarissen in Gemeente- en OCMW-raad zitten van ambtswege in het bestuur. “Met dit bestuur van 13 gemotiveerde mensen zullen we er hard tegenaan gaan op lokaal niveau, maar wij kijken ook uit naar die belangrijke nationale en Europese verkiezingen van 2014, die cruciaal zullen zijn voor onze partij, voor Vlaanderen en de Vlamingen. “ aldus nog Lieve Michaux.